INDAHNYA DIRI SAYA :)

My photo
Kuala Lipis, Pahang, Malaysia
Siapa saya?nama saya yang tertera diatas...jadi saya nak ucap terima kasih kepada awak yang sudi menghabiskan masa untuk membaca semua isi kandungan blog saya.awak memang budak baik!!!heheh...tapi lepas ni,jangan segan untuk berkunjung lagi..insyaallah pasti kita akan tetap bertemu... :)

Saturday 1 October 2011

Bercuti Bersama Mereka Ke Cameron Highland!!!!!!!!!!

24 September 2011...
sabtu,11.30 pagi....

hahahah...kali nie memang tak masuk akal..satu kenangan yang memang di luar jangkaan lah weh...
aku bangun dari tidur.memangdangkan akuagak bosan aku bersiap untuk pergi study di kelas,gitu lah rutin harianku,selagi bergelar seorang pelajar,tapi malangnya,mood study cam tak de je...huhuh..:)
pe ke jadah boleh tak de mood.aku call member aku,kul 11.30 aku amik diorang semua di rumah..dan dengan laju kereta viva putihku meluncur laju merentasi laluan koyan-betau-cameron higland.tepat jam 2 petang sampailah..hmmm...dahlah time tuh duit tengah pokai..memang tak tahu nak cakap pe lah kan??hahah...

berjalan je pon,hilang strees trial..hahah,trial...result aku gempak ke tak ni>???alahai..... je kot.hmm...next,berjalan merentasi c.h.membeli belah..yang penting memng kuat sngat bergambar..puas berjalan..tak sedar dah menghampiri petang.ala..rilex lah 2 jam sampai lah lipis.hahahah...hmm...akhirnya pukul 7 malam kami bergerak pulang ke kuala lipis,dengan sedikit buah tangan....















No comments: