INDAHNYA DIRI SAYA :)

My photo
Kuala Lipis, Pahang, Malaysia
Siapa saya?nama saya yang tertera diatas...jadi saya nak ucap terima kasih kepada awak yang sudi menghabiskan masa untuk membaca semua isi kandungan blog saya.awak memang budak baik!!!heheh...tapi lepas ni,jangan segan untuk berkunjung lagi..insyaallah pasti kita akan tetap bertemu... :)

Wednesday 28 September 2011

Hari Memasak Bersama Kekawan!!!

huhuhu...hari nie seharian penat berada di sekolah..memang seharian betul tak belajar hari ni..tapi ada jugaklah masuk pelajarannya coz ada seminar sejarah.kalau tak de seminar sejarah memang sia2 je datang..hmm..nak dekat nak exam ni lah cikgu2 plak mula bz..kecian tak kat kami?/?

next,ada plak annouce suruh print slip exam muet.12 oktober ni berbelit lah semua lidah kita semua sekali lagi..asspecially yang nak amik muet lagi.kalau dah band 6 uh...jadi cikgu terus lah..hahahah

hmm..lepas tu,sebagai seorang pelajar luar..mestilah selalunya sebagai first aid pelajar asrama.so,petang ni cadang nak g cc..nak g tolong diorang dapatkan slip exam tu lah..kata form 6,tak kan nak harapkan cikgu lagi kot.hmm...lepas hantar kimi kat kedai gambar,aku pikir kalau g cc,dah lah internet bapak punye lembab..boleh tahan nak terbalik meja pun belum tentu internet laju..biasalah kawasan luar bandar..ye ke???hahaha


hmmm...so,masa tu aku gan member aku,fifi and abby..so,aku amik keputusan,search kat umah,dah siap baru go on g cc untuk print..maka itu,kami pun pulang ke rumah saya.so,mula2 ingat nak sekejap je..tapi maklumlah,bila kat rumah sendiri,jumpe plak katil sendiri,boleh tahan ke nak keluar semula ke??
hahah..hmm..so,lepaklah kat umah aku,fifi pun vaulentier nak memasak..so,aku biarkan fifi and adik aku memasak,aku and abby pun cari lah slip muet uh...kalau semua nak masak alamat tak tercapailah misi pulang ke rumah tengah hari uh kan??

lepas tu,setelah itu,aku menerima panggilan daripada pejabat pos...alahai!!susspen!!sebenarnya ada kiriman pos laju.so,aku gan abby g lah amik sekejap.rupenya kertas trial kelantan je pun..tak lah important mana pun ..tapi boleh tahan urgent lah..hahaha..
balik2 makanan dah terhidang..tu yang best...masakan bujang je..ala..kalau dah tengah lapar semua benda bantai habis kan??so,aku pun makan dengan penuh selera...kul 5 aku ke cc untuk print slip..kul 5.15ptg aku pulang mereka semua pulang...insyaallah,ada masa dan ketika kita memasak lagi...huhuhu

sambal tempoyak ikan bilis

air anggur

budu tempoyak

ikan rebus

popia goreng

kentang goreng

nasi putih

No comments: